Jednostavan način za povećanje efikasnosti poslovanja
Sistemi za evidenciju radnog vremena služe da bi poslodavci i menadžeri imali kontrolu nad dolascima i odlascima zaposlenih, izlascima u toku radnog vrijemena, evidenciji prekovremenih sati itd, a sve u cilju uspostavljanja bolje radne discipline, poboljšanja efikasnosti poslovanja i automatizacije obračuna zarada zaposlenih.
Jednostavan sistem za sprečavanje zloupotreba
Poslodavci koriste sisteme za evidenciju radnog vrijemena kako bi imali precizan uvid u kašnjenja na posao i duža odsustvovanja zaposlenih u toku radnog vrijemena, i tako spriječili zloupotrebe, prije svega u domenu manipulacija obračuna broja prekovrijemenih radnih sati, ali i dobili pregled efikasnosti pojedinačnih zaposlenih tokom zvaničnog radnog vremena.
Precizni podaci za bolju organizaciju poslovanja
Ovi sistemi pružaju i statističke podatke o vrijemenu provedenom na radnom mjestu, sastancima, pauzama i odsustvima, koji se mogu iskoristiti kako bi se prepoznale i uklonile manjkavosti u organizaciji posla i poboljšali poslovni procesi, čime bi se povećao učinak i profit kompanije. Od evidencije radnog vremena koristi imaju i poslodavci i zaposleni, jer sistem obezbjeđuje uvijek pouzdane i fer podatke, na osnovu kojih se obračunavaju primanja zaposlenih.
U zavisnosti od vaših potreba možemo da vam ponudimo više različitih rješenja za evidenciju radnog vrijemena, sa više vrsta beskontaktnih i kontaknih terminala, od najmanjih sa tastaturom do onih sa velikim ekranima osetljivim na dodir. Oni mogu biti zasnovani na identifikaciji putem RFID tagova, karticama sa magnetnom trakom, ali i biometrijskim čitačima otisaka prstiju i kombinovanim terminalima koji koriste više tipova identifikacije.
Pored terminala nudimo vam i softversku podršku u vidu Time and Attendance softverskih rješenja, u kojima se obavlja kompletna analitika rada zaposlenih, obračuna plata, odsustva, dolazaka na posao i odlazaka sa posla, bolovanja itd.